FAQ

1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt binnen 3 werkdagen verzonden, maar meestal eerder.
Met uitzondering van pre-orders. De verzendtijd staat vermeld op de pagina van de pre-order.  

2. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Check hiervoor even de pagina retourneren.

3. Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, dat kan. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een e-mail met track & trace. Alle pakketjes worden met track & trace verzonden. 

4. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Graag zelfs! In de meeste gevallen is dit minder belastend voor het milieu en ik vind het leuk om je te ontmoeten. Kies bij de checkout voor afhalen en je krijgt een mailtje als je bestelling klaarligt. 

4. Kan ik de sensorische zakjes wassen?
Ik begon met een niet uitwasbare versie. Deze kunnen dus niet gewassen worden.
Vanaf 01-05-2022 zijn alle sets uitwasbaar. Dat betekent dat je ze met de hand uit kunt wassen. Je ontvangt een wasinstructie bij je bestelling. 

5. Waar zijn de sensorische zakjes mee gevuld?
De niet uitwasbare zakjes waren gevuld met rijst, maïs en spliterwten.
Per 01-05-2022 zijn alle zakjes uitwasbaar. Deze zijn gevuld met kersenpitten, druivenpitten en een mix van deze twee. 

6. Wat is open ended speelgoed? 
Het is speelgoed zonder handleiding, zonder opgelegd patroon en zonder standaard uitkomst. Het stimuleert de fantasie van het kind. Jouw kleintje bepaalt wat het voorstelt en waar het voor dient. In deze blog lees je een uitgebreide uitleg over open ended speelgoed.  

Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen? Vul dan het contactformulier in of neem contact op via de chat.