Retourneren

Heb je het verkeerde product gekocht of ben je toch niet tevreden? Dat is geen probleem, je mag je bestelling binnen 14 dagen na levering retourneren.

Meld je retour aan via het contactformulier onderaan deze pagina en geef duidelijk aan welke producten je wilt terugsturen. Zo weet ik waar de retour vandaan komt en kan ik het sneller verwerken.

Verkeerd product besteld?

Bestelde je het verkeerde product? Plaats dan zelf een nieuwe bestelling met het juiste artikel. Het verkeerd bestelde product kun je daarna retour sturen (op eigen kosten). Vergeet ook in dit geval het formulier niet in te vullen, zodat ik jouw retour correct kan verwerken.

Kosten voor retourneren

Als kleine ondernemer kan ik de verzendkosten voor een retour helaas niet vergoeden.

  • Binnen Nederland kost een retour rond de €4,20 en € 6,95.
  • Buiten Nederland kunnen de kosten hoger liggen.

Staat van de producten

Ik neem alleen producten retour die in originele, ongewassen en nette staat terugkomen. Zo kan ik ze weer met liefde aan een andere klant aanbieden. Komen producten anders terug, dan kan ik ze helaas niet aannemen. In dat geval neem ik altijd even contact met je op en stuur ik de producten (op jouw kosten) weer terug.

Gepersonaliseerde producten & maatwerk

Maatwerk en gepersonaliseerde producten maak ik speciaal voor jou. Daarom kunnen deze helaas niet retour. Mocht er toch iets aan de hand zijn, laat het me weten – samen zoeken we naar een oplossing.

Klacht

Klachten of aanmerkingen op onze producten nemen wij uiterst serieus. Heb je een probleem of ben je ergens ontevreden over? Stuur een e-mail naar klantenservice@littlebotaniclabel.nl dan komen wij z.s.m. bij je terug. 

Terugbetaling

Zodra ik je retour netjes heb ontvangen, stort ik het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Ik verwerk je retour binnen 5 werkdagen.

Heb je vragen of twijfel je ergens over? Neem gerust contact op en stuur een e-mail naar klantenservice@littlebotaniclabel.nl.

Ik wil mijn product graag retourneren: